banner

Aanwezigheidsregistratie

Aanwezigheidsregistratie: Weet jij wie er binnen is?

Herken je dit?

Wanneer je een groot bedrijfspand binnenkomt en je ziet een bord aan de muur met schuifplaatjes waarop de namen van alle medewerkers staan. Iedere medewerker schuift zijn plaatje opzij wanneer hij of zij binnenkomt.

Een ouderwets systeem wat ook nog eens verschillende nadelen met zich meebrengt. Bij calamiteiten heb je er niks aan en ook voor de wet en regelgeving is dit niet altijd voldoende.

advies logo

Vrijblijvend adviesgesprek?


Veiligheid staat voorop in elke organisatie.

Met onze aanwezigheidsregistratie zorgt je ervoor dat alleen geregistreerd personeel toegang krijgt tot jouw faciliteiten.


Dit systeem helpt je bij het naleven van wettelijke voorschriften en het waarborgen van een veilige werkomgeving.

Heb jij ook zo’n bord staan of registreer je helemaal niks?

Dan is het tijd voor een moderne oplossing die deze problemen oplost en een efficiëntere, veiligere manier biedt om aanwezigheid bij te houden, van medewerkers tot bezoekers.


inchecken


Met onze aanwezigheidsregistratie kan een medewerker bij binnenkomst zijn of haar pasje scannen om de aanwezigheid te registreren.

Na het scannen van de pas ontvangt de medewerker een persoonlijke welkomstboodschap op het scherm met bijbehorende informatie, denk aan aantal bhv’ers aanwezig of planning / activiteiten van die dag, maar ook het aanmelden van bezoekers behoort tot de mogelijkheden.

Zodra de medewerker is geregistreerd, worden hun werkzaamheden automatisch geactiveerd, wat de veiligheid en efficiëntie verhoogt.




  • Toegang na registratie: Personeel krijgt pas toegang tot het gebouw na succesvolle registratie, zodat alleen de juiste mensen binnen komen en onbevoegden buiten blijven.
  • Digitaal akkoord op werk- en veiligheidsvoorschriften: Laat medewerkers digitaal akkoord gaan met jouw werk- en veiligheidsvoorschriften voordat ze de werkvloer op mogen.
  • Naleving van regelgeving: Voldoe aan wettelijke vereisten door nauwkeurige en betrouwbare aanwezigheidsregistratie.
  • Realtime controle: Dankzij de digitale koppeling van onze aanwezigheidsregistratie kan je in realtime de aanwezigheid van jouw medewerkers monitoren. Je krijgt direct inzicht in wie aanwezig is, wie te laat komt en wie afwezig is. Bovendien kan je eenvoudig uitgebreide rapportages maken voor analyses en rapportages.
  • Calamiteiten: Het systeem toont en houdt real-time bij hoeveel bedrijfshulpverleners (BHV’ers) en andere medewerkers aanwezig zijn, cruciaal voor de veiligheid van de organisatie waardoor je bij calamiteiten, de digitale aanwezigheid informatie altijd beschikbaar hebt via een beveiligde online portal.




Onze aanwezigheidsregistratie is cruciaal voor het garanderen van de veiligheid binnen jouw organisatie. Het systeem biedt een naadloos proces voor het beheren van de toegang van medewerkers en bezoekers, terwijl de naleving van veiligheids- en regelgeving eisen ondersteunt. Met realtime gegevens en geautomatiseerde processen houdt u eenvoudig toezicht op de aanwezigheid en zorgt u voor een veilige werkomgeving.

scherm



wabber bordje

Ontdek hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen met de overstap naar een efficiënter en veiliger aanwezigheidsbeheer.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.





rma logo

Transport Management Systemen (TMS), Warehouse Management Systemen (WMS), Proof of Delivery (POD), en nog veel meer!

app logo

Met onze maatwerk apps kunt u de efficiëntie van uw bedrijf naar nieuwe hoogten tillen.
.

rma logo

Koppelen, beheren en ondersteunen van de MDM omgeving. zoals firmware upgrades, device configuratie en nieuwe app releases

Whatsapp openen
1
Goedendag,
Waar kan ik je mee helpen?