banner

Aanwezigheidsregistratie

Pay

Aanwezigheids
registratie

Herken je dit?

Wanneer je een groot bedrijfspand binnenkomt en je ziet een bord aan de muur met schuifplaatjes waarop de namen van alle medewerkers staan. Iedere medewerker schuift zijn plaatje opzij wanneer hij of zij binnenkomt.

Een ouderwets systeem wat ook nog eens verschillende nadelen met zich meebrengt. Bij calamiteiten heb je er niks aan en ook voor de wet en regelgeving is dit niet altijd voldoende.

App op maat

Onze oplossing voor Aanwezigheidsregistratie

Weet jij wie er binnen is?

Veiligheid staat centraal in elke organisatie. Toch zien we nog vaak bedrijven waar de aanwezigheid van medewerkers of bezoekers nauwelijks wordt vastgelegd of alleen op een bord bij de ingang. Dat maakt het lastig om te voldoen aan veiligheidsvoorschriften en om in noodsituaties snel te handelen.

Met onze digitale aanwezigheidsregistratie regel je dit in één systeem. Alleen geregistreerd personeel krijgt toegang tot je terrein of gebouw, en bezoekers meld je eenvoudig aan. Zo weet je altijd wie aanwezig is, waar, en wanneer.

Slimme registratie bij binnenkomst

Bij binnenkomst scant de medewerker zijn pas en registreert het systeem direct de aanwezigheid. Op het scherm verschijnt een persoonlijke welkomstboodschap met actuele informatie, zoals het aantal aanwezige BHV’ers, geplande activiteiten of relevante meldingen.

Ook bezoekers kunnen zich snel aanmelden via hetzelfde systeem. Hun gegevens worden veilig opgeslagen en gekoppeld aan het juiste contactpersoon of afdeling. Zo ontstaat een volledig en betrouwbaar overzicht van iedereen op locatie.

aanmeldzuil

Realtime inzicht en naleving van veiligheidsregels

De aanwezigheidsregistratie zorgt voor meer dan alleen toegang. Het systeem biedt realtime inzicht in wie er aanwezig is, ondersteunt bij het naleven van wettelijke eisen en maakt rapportages direct beschikbaar.

Dankzij geautomatiseerde processen activeert het systeem automatisch relevante workflows, zoals het starten van werktijden of het signaleren van afwezigheden. Daarmee verhoog je niet alleen de veiligheid, maar ook de efficiëntie van je organisatie.

Met deze moderne oplossing vervang je ouderwetse registratieborden door een digitaal systeem dat meedenkt, signaleert en beschermt.

Toegang na registratie

Personeel krijgt pas toegang tot het gebouw na succesvolle registratie, zodat alleen de juiste mensen binnen komen en onbevoegden buiten blijven.

Calamiteiten

Het systeem toont en houdt real-time bij hoeveel bedrijfshulpverleners (BHV’ers) en andere medewerkers aanwezig zijn, cruciaal voor de veiligheid van de organisatie waardoor je bij calamiteiten, de digitale aanwezigheid informatie altijd beschikbaar hebt via een beveiligde online portal.

Digitaal akkoord op werk- en veiligheidsvoorschriften

Laat medewerkers digitaal akkoord gaan met jouw werk- en veiligheidsvoorschriften voordat ze de werkvloer op mogen.

Realtime controle

Dankzij de digitale koppeling van onze aanwezigheidsregistratie kan je in realtime de aanwezigheid van jouw medewerkers monitoren. Je krijgt direct inzicht in wie aanwezig is, wie te laat komt en wie afwezig is. Bovendien kan je eenvoudig uitgebreide rapportages maken voor analyses en rapportages.

wabber bordje
Naam
Over welke oplossing wil je meer informatie of demo aanvragen



voorraad logo

Volgen in Logistiek

———–

Transport Management Systemen (TMS), Warehouse Management Systemen (WMS) en nog veel meer!

leden

Volgen in Evenementen

———–

Voor het organiseren van evenementen en het effectief volgen van deze groepen mensen en binnen 1 systeem

rma logo

MDM

———–

Koppelen, beheren en ondersteunen van de MDM omgeving. zoals firmware upgrades, device configuratie en nieuwe app releases